Uponor Oyj:n vuosikertomus 2019 julkaistu

Uponor Oyj     Pörssitiedote     21.2.2020     10.30

Uponor Oyj:n vuosikertomus 2019 julkaistu

Uponor Oyj:n vuosikertomus 2019 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa sijoittajat.uponor.fi > Uutiset, raportit ja esitykset > Raportit ja esitykset.

Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta, jotka julkaistaan erillisinä PDF-dokumentteina. Vuosikatsaus kattaa avainasiat Uponorin liiketoiminnasta ja vastuullisuudesta vuonna 2019. Taloudellinen katsaus koostuu hallituksen toimintakertomuksesta, vuoden 2019 tilinpäätöksestä ja tilintarkastuskertomuksesta.

Julkaistut katsaukset ovat myös tämän tiedotteen liitteenä.

Uponor Oyj

Susanna Inkinen
Viestintä- ja yritysvastuujohtaja
Puh. 020 129 2081