Uponor Oyj:n vuosikertomus 2020 julkaistu

Uponor Oyj     Pörssitiedote     25.2.2021     11.00

Uponor Oyj:n vuosikertomus 2020 julkaistu

Uponor Oyj:n vuosikertomus 2020 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä.

Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta, jotka julkaistaan erillisinä PDF-dokumentteina. Vuosikatsaus kattaa avainasiat Uponorin liiketoiminnasta ja vastuullisuudesta vuonna 2020. Taloudellinen katsaus koostuu hallituksen toimintakertomuksesta, vuoden 2020 tilinpäätöksestä ja tilintarkastuskertomuksesta.

Uponor julkaisee nyt ensimmäistä kertaa taloudellisen katsauksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä.

Dokumentit ovat tämän tiedotteen liitteenä ja löytyvät myös yhtiön sijoittajasivuilta osoitteesta sijoittajat.uponor.fi > Uutiset, raportit ja esitykset > Raportit ja esitykset.

Uponor Oyj

Susanna Inkinen
Viestintä- ja yritysvastuujohtaja
Puh. 020 129 2081