Uponor Oyj:n vuosikatsaus 2021 julkaistu

Uponor Oyj     Pörssitiedote     22.2.2022     15.15

Uponor Oyj:n vuosikatsaus 2021 julkaistu

Uponor Oyj:n vuosikatsaus 2021 on julkaistu tänään.

Vuosikatsaus sisältää tietoa osakkeenomistajille, hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Uponor julkaisee vuosikatsauksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö KPMG on toimittanut riippumattoman rajoitetun varmuuden antavan varmennusraportin koskien Uponorin laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen ISAE 3000 -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Vuosikatsaus on tämän tiedotteen liitteenä sekä XHTML- että PDF-muodossa. Molemmat tiedostomuodot löytyvät myös yhtiön verkkosivuilta www.uponorgroup.com > Media > Raportit ja esitykset. Lisäksi Uponor julkaisee erillisen kestävän kehityksen katsauksen viikolla 9, ja sen voi lukea myös samasta paikasta yhtiön verkkosivuilta.

Uponor Oyj

Susanna Inkinen
Viestintä- ja yritysvastuujohtaja
Puh. 020 129 2081